25 вересня 2017 року, понеділок, 07:22
 
Головне меню
Пошук по сайту
 
 
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПЕНСІОНЕРІВ, ЯКІ ПЕРЕСЕЛИЛИСЯ З ДОНЕЦЬКОЇ І ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ ТА АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ І м. СЕВАСТОПОЛЬ

 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПЕНСІОНЕРІВ ДОНЕЦЬКОЇ ТА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ

 

У випадку та порядку, визначених Законом України «Про боротьбу з тероризмом», Антитерористичним центром при Службі безпеки України та його органами забезпечується організація та проведення тимчасових антитерористичних операцій. Вимоги учасників антитерористичної операції є обов’язковими для громадян та посадових осіб.

На території, де проводиться тимчасова антитерористична операція, існують певні труднощі з доставкою коштів для виплати пенсій.

Пенсійний фонд України тримає на постійному контролі питання фінансування пенсійних виплат в регіонах України, які на сьогодні зазнають збройної агресії.

Відновлення фінансування виплат на територіях, які переходять під контроль української влади, відбувається в найкоротші терміни.

У разі переселення в інший регіон України:

ØДля продовження виплати пенсії після переїзду необхідно звернутись до управління Пенсійного фонду України у районах, містах, а також об’єднаних управлінь, де пенсіонер фактично перебуває (проживає).

ØНадати заяву про запит пенсійної справи та довідку про взяття на облік особи, яка переміщена з тимчасово окупованої території України, району проведення антитерористичної операції чи населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення, видану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» від 01 жовтня 2014 № 509. Довідка видається структурним підрозділом з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах рад. У довідці має бути відмітка про реєстрацію місця проживання, проставлена територіальними підрозділами Державної міграційної служби України.

ØДо заяви додаються копії документів, що посвідчують особу пенсіонера (паспорту та пенсійного посвідчення).

ØОрганом Фонду формується запит на електронну пенсійну справу.

ØЗа даними електронної пенсійної справи виплата пенсії провадиться з місяця, наступного за місяцем припинення її виплати за попереднім місцем проживання.

ØПенсію за місцем фактичного перебування (проживання) можливо отримати через підприємство поштового зв’язку або через обрану банківську установу, з яким органом Фонду укладено відповідний договір.

У разі повторної зміни місця перебування (проживання), в тому числі при поверненні до місця постійного проживання (реєстрації) в Донецьку або Луганську області, виплата пенсії буде продовжена за новою адресою у вищезазначеному порядку.

Виплата пенсії за новим місцем проживання буде провадитись невідкладно.

Після надходження пенсійної справи та атестату буде проведена доплата пенсії за період до місяця взяття на облік, якщо згідно з атестатом виплату пенсії, на яку пенсіонер має право, не було виплачено за попереднім місцем проживання.

 

 

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ, З ЯКИМИ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ОСОБИ, ВИМУШЕНІ ПЕРЕСЕЛИТИСЯ З ДОНЕЦЬКОЇ ТА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ

 

Куди необхідно звертатися пенсіонерам, які переселилися з Донецької та Луганської областей до інших регіонів України, для продовження виплати пенсії за місцем фактичного перебування (проживання) та які для цього документи необхідно надати?

Необхідно стати на облік як внутрішньо переміщена особа.

Є три способи стати на облік:

1.Звернутися до місцевого управління соціального захисту населення за місцем перебування.

2.Звернутися до регіонального штабу з питань переселенців (такі штаби найчастіше розміщені на вокзалах).

3.Якщо Ви тимчасово перебуваєте в місцях компактного проживання переселенців, зверніться до уповноважених осіб (працівники житлово-експлуатаційних організацій або уповноважені особи сільських і селищних рад), які відвідують місця проживання внутрішньо переміщених осіб.

Для взяття на облік переселенець заповнює заяву. Також він дає згоду на обробку, використання, зберігання його персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Разом із заявою особа пред’являє:

Øгромадянин України – паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;

Øіноземець або особа без громадянства – паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу.

Для продовження виплати пенсії за новим місцем проживання необхідно звернутися до управління Пенсійного фонду України у районах, містах, а також об’єднаних управлінь, де пенсіонер фактично перебуває (проживає).

Надати заяву про запит пенсійної справи та довідку про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України, району проведення антитерористичної операції чи населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення зі штампом Державної міграційної служби України.

До заяви додаються копії документів, що посвідчують особу пенсіонера (паспорта, пенсійного посвідчення), а також копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (за наявності).

Якщо пенсіонер виїхав до іншого регіону і вже отримує там пенсію, чи потрібно йому додатково надати до управління Пенсійного фонду України довідку про взяття на облік як особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції?

Такий пенсіонер має обов’язково звернутись до територіального органу соціального захисту населення та отримати довідку про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України, району проведення антитерористичної операції чи населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення, видану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» від 01 жовтня 2014 № 509.

При цьому, в довідці має бути відмітка про реєстрацію місця проживання, проставлена територіальним підрозділом Державної міграційної служби.

У разі первинного звернення особи, така довідка має бути подана до органу Пенсійного фонду обов’язково.

Інформація про реєстрацію особи та отримання нею довідки буде отримана органом Фонду від органів соціального захисту населення шляхом електронного обміну інформацією.

Яким чином буде проведено виплату пенсії за період до місяця взяття на облік пенсіонера за місцем фактичного перебування (проживання)?

За даними електронної пенсійної справи виплата пенсії провадиться з місяця, наступного за місяцем припинення її виплати за попереднім місцем проживання.

Пенсію за місцем фактичного перебування (проживання) можливо отримати через підприємство поштового зв’язку або через обрану банківську установу, з якою органом Фонду укладено відповідний договір.

Чи можливе переведення пенсійної справи пенсіонера у разі звернення його родичів?

Ні, заява про запит пенсійної справи за новим місцем проживання подається пенсіонером особисто до органу, що призначає пенсію, за новим місцем проживання (реєстрації).

Це визначено пунктом 1.5 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за                      № 1566/11846.

Який порядок виплати допомоги на поховання пенсіонерів, які перебували на обліку в управліннях Пенсійного фонду України на тимчасово окупованій території України або в районі проведення антитерористичної операції?

Якщо померлий пенсіонер на час смерті не перебував на обліку в управлінні Пенсійного фонду України на підконтрольній території, виплату допомоги на поховання та недоотриманої пенсії померлого здійснює управління Пенсійного фонду України на території, контрольованій українською владою, до якого звернулися особи, які мають право на отримання цих виплат відповідно до законодавства.

Таким особам необхідно надати відповідну заяву разом із витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть, а також довідку про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України, району проведення антитерористичної операції чи населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення, яка видається згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» від 01 жовтня 2014 № 509.

В який строк забезпечується переведення пенсійної справи?

Переведення пенсійної справи здійснюється протягом 7-10 днів.

Проте в окремих управліннях Фонду, які знаходяться найближче до території проведення антитерористичної операції, ці строки можуть бути більшими у зв’язку із необхідністю обробки значної кількості звернень.

Куди потрібно звернутись, аби з’ясувати стан переведення пенсійної справи та дату поновлення виплати пенсії?

Із зазначених питань необхідно звертатись до управління Пенсійного фонду Україниу районах, містах, а також об’єднаних управлінь, до якого надано заяву про переведення пенсійної справи.

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПРИЇХАЛИ З АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ ТА М. СЕВАСТОПОЛЬ

 

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема, пенсії, допомоги, компенсації тощо, Вам необхідно звернутися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України в зручний для Вас час.

Основні документи, які необхідно мати при собі (за наявності):

ØПаспорт.

ØПосвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика.

ØДовідка про присвоєння ідентифікаційного коду.

Там Вам також допоможуть отримати інформацію з усіх питань, які хвилюють Вас на даний час, зокрема, з питань розселення, медичного обслуговування, організації навчання та виховання дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах, а також щодо працевлаштування.

 

З усіх цих питань Ви можете звернутися на «гарячу» телефонну лінію головного управління Пенсійного фонду України у Київській області:

 

 

(044) 425-83-51

 
архів Анонси подій

"ПРЯМИЙ ЗВ'ЯЗОК" жителів Кагарлика з міським головою

Олександром Олексійовичем ПАНЮТОЮ

відбудеться

27 вересня  2017 року.

Телефонуйте за номером

6-09-81 із 14.00 до 15.00.

Кагарлицька міська рада проводить конкурси на визначення суб’єкта оціночної діяльності у сфері оцінки земель:

Кагарлицький РП ПАТ «Київобленерго» повідомляє про  аварійно-профілактичні відключення електрики:

25-26.09.2017 р. з 08.00  по 17.00 по вулиці Титова;

   Збройними Силами України розшукуються військовослужбовці військової служби за контрактом: 

Міська рада пропонує кагарличанам соціальний проект: організовує БЕЗКОШТОВНЕ вивезення на сміттєзвалище рослинних решток (листя, гілля, бадилля тощо) замість  екологічно шкідливого спалювання.

Телефони для замовлення транспорту:

6-09-81, 5-23-81.

           Передплата на газету «РІДНЕ МІСТО»

триває!

Газета «РІДНЕ МІСТО» – найдешевша за ціною передплати, але найдорожча серцю кожного кагарличанина-патріота!

Індекс газети:91705.

e-mail: r_misto@ukr.net

Міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді запрошує ваших дітей на навчання у недільну безоплатну школу – студію народних, декоративно-прикладних ремесел – різьблення по дереву, ліплення, яку організовує творчо-виробниче підприємство «Арт-МіСт», спільно зі спілкою інвалідів України, для дітей з обмеженими можливостями (інвалідів) шкільного віку на базі

Кагарлицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3

З метою забезпечення законності, охорони прав, свобод  і законних інтересів громадян, належної координації дій органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з правоохоронними органами, інформування про правопорушення, які залишилися без належного реагування, надання оцінки роботі дільничного офіцера поліції здійснюється анонімне анкетування громадськості з питань стану правопорядку та злочинності (за формою  згідно з додатком 1).

Шановні жителі Кагарличчини!

Із настанням весняно-літнього періоду підвищується небезпека виявлення населенням вибухонебезпечних предметів часів Другої світової війни, що може призвести до трагічних наслідків.

На землях в адміністративних межах м. Кагарлик, які знаходяться за межами населеного пункту, прокладений підземний магістральний газопровід високого тиску, який є державною власністю України та перебуває у господарському віданні ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»:

Змінено розмір орендної плати за використання земельних ділянок, а саме :

- для ведення городництва – 5 гривень за 0,01 га; 

- для будівництва та розміщення індивідуальних гаражів – 30 гривень за 1м2 ;

- для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд – 300 гривень

 

У місті Кагарлику Бюро правової допомоги знаходиться по вулиці Кооперативна, 19.

Мешканцям приватного житлового сектору забороняється використовувати для утилізації сміття контейнери біля багатоквартирних житлових будинків: для цього діє відповідний Графік вивезення побутових відходів, що забезпечується КП «Міськрембудсервіс». 

Для проходження військової служби за контрактом у Збройних силах України запрошуємо всіх охочих громадян до Кагарлицького районного військового комісаріату за адресою:

м. Кагарлик, вул. 97-ї Стрілецької дивізії, 5,

тел. 5-13-45.

ГРОШОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ У 2016 РОЦІ:

09201, Київська обл., м.Кагарлик, вул. Героїв Небесної Сотні, 1

архів Опитування
Чи підтримуєте Ви ідею створення Кагарлицької міської об'єднаної територіальної громади з центром у місті Кагарлику на базі добровільного об’єднання громад міста та сільських рад Кагарличчини, що не ввійшли до Ржищівської міської об'єднаної територіальної громади?
Так
420 (26.94 %)
Ні
1139 (73.06 %)
Офіційні сайти